SaUDaRa SiBeR

Rabu, 18 Januari 2012

Pergh! Apa nak buat cuti ni?

Okay, I don't care anymore so I'm gonna say it straight - I'm bored. Cuti semester kali ni sememangnya sengaja aku lapangkan waktu dengan harapan agar aku dapat menikmati hakikat cuti dengan sebenar-sebenarnya. Heheh.
Walaupun aku cuti, tapi orang lain tak! The disadvantages of being a student. Masa cuti ni jugaklah menjadi cabaran untuk menentukan sendiri bagaimana untuk menghabiskan cuti dengan sebaiknya. Dan bagi seorang yang suka membaca, masa cuti adalah longgokan atau lambakan masa yang menanti untuk diisi dengan buku-buku a.k.a bahan bacaan.
Cuti adalah heaven sebab dapat menghabiskan masa di rumah. Heheh. Sekian :)

4 ulasan:

ANA D berkata...

ko pegilah tgk sekolah ko 2..bru best ckit..pahtu jgn lupa tgk sekolah aku gak

WaRKaH CiNTa berkata...

Aku sempat pegi tgk skolah Kak Ar je. Kebetulan Mak aku meeting kat sna. Kejutan budaya la jugak, dah pandang kiri kanan sume lelaki je. Haha XD

Engku Muzahadin berkata...

seram je tengok korg cakap pasal sekolah ni..hehe..Btw, mmg pun cuti ni bagaikan syurga utk kita guna masa buat membaca..

WaRKaH CiNTa berkata...

Engku : Haha.. Relaks2, nothing to be scared about. Tau xpe. Membaca smbil menyempurnakan tugas2 lain. Hehe ^__^