SaUDaRa SiBeR

Rabu, 16 November 2011

Mengubat Rindu

Sekali-sekala apabila minda terasa tepu dengan perihal kerja dan permasalahan lainnya, blogwalking adalah salah satu perkara yang akan saya lakukan. Hasilnya pula selalu tidak mengecewakan. Ada saja yang mampu mengundang ceria, menjentik minda dan membuat diri merenung sendiri.


Dan pastinya kewujudan blog ini membawa makna yang berbeza-beza bagi setiap pemiliknya. Lihat saja blog yang difollow oleh anda sendiri, pasti kita dapat melihat personaliti (mungkin) atau pemikiran (mungkin juga) dan mungkin juga sekadar menjadi tempat insan-insan seperti kita berkongsi cebisan terpilih dengan gaya tersendiri.

Hakikatnya dunia blogging kita sudah melangkah jauh malah memainkan peranan yang agak penting dalam kehidupan (apesal ayat aku macam budak buat karangan Bahasa Melayu daaa.. Hehe.. XD) Is blogging here to stay? If would say definitely. Jadi, teruskanlah memuat turun entri-entri terbaru ye (itupun jika berkesempatan, tiada paksaan. hehe :D). Sesungguhnya apa yang anda kongsikan itu sebenarnya memberi makna buat mereka-mereka yang membacanya. :)

Tiada ulasan: